دمپر هوابر پشت دریچه ای تهویه کلوانی

هود لامینار - هود میکروبی - فروشگاه شیماز با توجه به رنگهای متعدد دریچه چوبی، افراد بهراحتی میتوانند آن را با دکوراسیون منزل و یا محل کار خود ست کنند. تکنسینها بهراحتی میتوانند این دریچه را روی سقف، دیوار و یا کف زمین نصب کنند. 50 درون سقف یا دیوار کاذب قرار داده شود. علاوه بر مسایل مهندسی همانند نرخ جریان و افت فشار ، مسایل محیطی از قبیل ورود باران و برف، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و همچنین ورود موجودات زنده نیز باید در طراحی مد نظر قرار گیرد. به همین دلیل، آن را در مکانهایی مانند بیمارستانها زیاد به کار میبرند. دریچه آلومینیومی بهندرت دچار زنگزدگی و یا خوردگی شده و به همین دلیل، از آن در مناطقی با هوای شرجی و یا خیلی مرطوب مانند مناطق شمالی کشور استفاده میکنند. این دریچه دارای سایزهای مختلفی است؛ به همین دلیل، مشتریان گرامی میتوانند با توجه به نیاز خود سایز موردنظر را سفارش دهند. همه دریچهها را نمیتوان خارج از سایزهای استاندارد ساخت. برای جلوگیری از هرگونه پوسیدگی و زنگدگی از رنگ کورهای استاتیک روی این دریچهها استفاده میشود. رنگ استاتیک کورهای که برای رنگکردن دریچه به کار میرود؛ دارای تنوع بالایی است و شما عزیزان میتوانید به دلخواه خود رنگ موردنظر را انتخاب کنید. ​​!

دمپر دود و آتش موتوری دارای پره های ثابت و بدون حرکت می باشند. در حال حاضر حداقل ضخامت فریم و پره برای لوور ماسه گیر، 2 میلیمتر و حداکثر ضخامت آن 7 میلی متر است. گاهی وجود محدودیتهایی در فضا، اجازه بهرهگیری از روشهای همچون گرفتن را نمیدهد. راه های مختلفی برای انشعاب گیری از کانال ها توسط دمپر پشت دریچهای وجود دارد یکی ازین راهها گرفتن است که میتوان توسط این راه از کانال انشعاب گرفت. بدنه دمپر معمولاً از دو نیمه تشکیل شده است که با پیچ یا جوش به یکدیگر متصل می شوند. درب دریچه فن کویل استیل به دو صورتِ وزنه ای و لولایی قابل ساخت است. اما در ابعاد بزرگ تر از ورق هایی با ضخامت بیشتر ساخت درب صورت می گیرد. این دمپرها در قسمت مجرای شکاف دار نصب شده و هر زمان که کانالی به پارتیشن دود یا مانع دود در داخل ساختمان نفوذ کند، نصب خواهندشد. به این صورت که اگر ورودی یا خروجی هوای تازه را به هر طبقه یک زون بنامیم کافیست یک دمپر آتش بر سر راه هر ورودی یا خروجی هوا در هر طبقه قرار دهیم تا در هنگام آتش سوزی در هر یک از زون ها دمپر آن طبقه بسته و جلوی خروج آتش از آن زون به داکت اصلی و به دنبال آن سرایت به سایر طبقات را بگیرد و از یک فاجعه عظیم جلوگیری نماید.  ​.

مدلهای مختلف دمپر ضد دود ممکن است توسط حسگرهای حرارتی، سنسور های دود اعلام حریق، یا هر روش دیگری که هدف طراحی را برآورده میکند، کنترل شوند. این دریچه نصب راحتی دارد و در کمترین زمان ممکن نصب میشود. این بخش، که در قسمت کناری و یا بالای بدنه فیلتر باکس تعبیه میشود و وظیفه ورود یا خروج هوا از فیلتر باکس به داکت اصلی هواساز را بر عهده دارد. دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی بهترین گزینه برای مناطق مرطوب و شهر های بار رطوبت بالا می باشد زیرا در برابر فرآیند اکسایش مقاوم است. موسسه فنی مهندسی مشایخی کلیه دریچههای بازدید تاسیسات خود را با بهترین کیفیت و اقتصادیترین قیمت به مشتریان خود عرضه میکند. فروشگاه آرناونت بهترین سایلنسرها را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین، نظر مشتری در ساخت دریچه بسیار مهم بوده و تولیدکننده باید قبل از ساخت و تولید، نظر مشتری را درباره مدل موردنظر سوال کند. جنس این قاب نیز به سلیقه مشتری انتخاب انتخاب میشود. اولین مرحله – برای نصب اگزاست فن ضد انفجار تعیین محل دقیق نصب است که بهتر است در بالاترین نقطه باشد تا دود و گاز ها را به خوبی فایر دمپر موتوری – شرکت تهویه سازه شار خارج کند.

عمده انرژی مصرفی در ساختمان ها به منظور ایجاد شرایط آسایش ساکنان و توسط سیستم های تهویه مطبوع مصرف می شود. در گروه تهویه سازه شار امکان ساخت اندازههای دمپر به صورت سفارشی و مطابق نیاز مشتری وجود دارد. ویژگیهای دریچه فن کویل دریچه فن کویل را میتوان در ابعاد مختلف و متناسب با دستگاه فن کویل ساخت. برای بازوبست کردنِ درب لولاییِ دریچه فن کویل ترکیبی می توان از قفل زیمنسی استفاده نمود. دریچه کله قندیِ استفاده شده در بدنه درب دریچه برای جلوگیری از تردد حشرات از میان ِ آن،میتواند به صورت توری دار تعبیه گردد. طول و عرضِ این دریچه خطی به تناسب ابعاد دریچه فن کویل مشخص می گردد.عملیات اتصال این دریچه طوری انجام می گیرد که زایده خاصی بر روی درب دریچه فن کویل محسوس نباشد. امروزه میزان آلودگی صوتی در محیط های کاری به قدری زیاد شده است که کارکنان به جهت محافظت از سیستم شنوایی خود ملزم به استفاده از صداگیر گوش برای خواب می شوند . برای همین میتواند از انعکاس زیاد نور و گرمای شدید خورشید و ورود سایر عوامل ناخوشایند محیطی همچون گرد و غبار به داخل فضا جلوگیری کند. انتقال حجم هوای زیاد ، سطح بالای ایمنی و همچنین انعطاف پذیری بالا برای نصب بر روی سیستم های تهویه مطبوع از جمله قابلیت های اینگونه دمپرها است.