فیدلیتی پرایم بهمن موتور + بررسی مشخصات فنی خودرو Fidelity Prime ایمنا (2)

وقتی حرف از امکانات رفاهی میشود، خودروهای چینی پیشتازی میکنند، با استفاده از شرایط فروش فیدلیتی اقساطی که از سوی سایا خودرو اعلام شده است صاحب خودرویی میشوید که هیچ امکان و آپشن رفاهی وجود ندارد که نداشته باشد! شما ضمن اطلاع از جزییات طرحهای فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی یا خارجی، با قیمت روز آنها نیز آشنا میشوید و میتوانید مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب هم دریافت کنید. تارا یکی دیگر از رقبای شاهین است که از پلتفرمهای جدید استفاده میکند و از نظر ایمنی نیز در سطح مطلوبی قرار دارد. زیرا کمپانی میداند هر چقدر که قیمت فیدلیتی پرایم 7 نفره را مناسبتر در نظر بگیرد، آمار فروش خود را در کشورهای هدف بالاتر خواهد برد. اما داستان نام گذاری شاهین سایپا به قاچاق پرنده شاهین در کشورهای حاشیه خلیج فارس و خطر انقراض این گونه جانوری ارتباط دارد. این ایراد به جتور ایکس 70 وارد است، اگرچه این ماشین در شرایط عادی سرعت و پایداری خوبی دارد، اما هنگامی که ظرفیت کابین و صندوق پر باشد، ماشین در سربالاییها کم میآورد. این روزها شاهین سایپا به عنوان یکی از زیباترین محصولات تولید داخل در بازار کشورمان شناخته میشود؛ بنابراین قطعا نسبت به پژو پارس که عمری بیش از دو دهه دارد، استایل بدنه و فرم بیرونی بسیار زیباتری ارائه میدهد.  ​​!


خودرو دنا پلاس مثلاً، شاهین سیستم ورود و خروج بدون کلید دارد، ولی کوییک این امکان را ندارد. به جز برخی ایرادات کوچک که در طرح چراغهای عقب شاهین بهویژه قسمت مثلثی شکل روی درب صندوق دیده میشود، نمیتوان ایراد چندانی به ظاهر این خودرو ملی وارد دانست. در واقع اگر قرار باشد با شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی صاحب کراس اووری با کیفیت ساخت پایین و استهلاک بالا شوید، این معامله هیچ سودی برای شما در پی نخواهد داشت. بنابراین با شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی میتوانید امیدوار باشید که به عنوان مالک یک کراس اوور سایز متوسط چینی از خدمات بهمن موتور بهرهمند خواهید شد و در این میان مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد. یک کراس اوور دیگر که لقب غول رویایی را از آن خود کرده است و در بین مشتریان ایرانی نیز طرفداران بسیاری دارد. شاید برایتان جالب باشد اما حتی برخی سیاستها و مقررات دولتی نیز میتوانند بر قیمت خودروها تأثیرگذار باشند و باعث نوسان در قیمت روز فیدلیتی و دیگر خودروها شوند. ​.


گیربکس خودرو - ایران هیوندا اما یک نکته را در نظر داشته باشید، به گواه کارشناسان، ظاهر دیگنیتی جوان پسندتر است و فیدلیتی خودرویی خانوادگی محسوب میشود؛ حال شما هستید که باید انتخاب کنید. چه ارزانترین خودرو بازار را انتخاب کنید چه به دنبال طرحهای فروش اقساطی فیدلیتی به عنوان یکی از گرانترین خودروهای بازار ایران باشید، نمیتوانید بدون بررسی دقیق و اطلاع از جزییات ویژگیهای خودرو تصمیم درستی برای خرید بگیرید. تمام شرایط ویژهای که برای فروش ماشینهای داخل اعم از تولیدات ایران خودرو یا سایپا به صورت اقساطی در نظر میگیریم، عینا برای عرضه ماشینهای مونتاژی یا وارداتی در نظر گرفته میشود. خوشبختانه داخل فیدلیتی از فضای کافی برای جا دادن 5 سرنشین قد بلند و تنومند برخوردار است! نگران قیمت فیدلیتی اقساطی هم نباشید، این قیمت بر اساس معاملات واقعی روز تعیین میشود و حاشیه سود نیز بر اساس عرف نرمال بازار لحاظ میگردد. وظیفه سوم جعبه دنده یا گیربکس خودرو تعیین جهت خودرو به سمت عقب و جلو و کنترل آن است و در برخی مواقع به دلیل زیاد شدن سرعت، از قدرت حرکت معکوس برای کاهش سرعت و لیز خوردن خودرو توسط گیربکس این کار انجام میشود. فیدلیتی را از هر زاویهای که نگاه کنید، چشم نواز است. چنانچه به دنبال طرحی موسوم به فروش فوری فیدلیتی هستید و حوصله انتظار کشیدنهایی که انگار در بین کمپانیهای خودروساز و مونتاژ کننده ایرانی برای عرضه محصولاتشان همه گیر شده است را ندارید، با کارشناسان ما در سایا خودرو تماس بگیرید.


روغن موتور خودرو اینکه چین به عنوان یکی از کشورهایی با نیروی کار ارزان شناخته میشود، در این بین نقش مهمی دارد. همچنین برخی از شرکتهای خودروسازی چینی، برای ورود به بازار جهانی تلاش کردهاند تا با کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژیهای جدید، خودروهایی را عرضه کنند که به لحاظ کیفیت و امکانات قابل مقایسه با خودروهای از مالیات نقل و انتقال خودرو چه می‌دانید؟ – آکادمی مالی مسعود برندهای معروف باشند. در نمای جانبی شاهد قوس زیبای خط سقف و همچنین قاب پنجرهها (در قسمت درب عقب) هستیم که ظاهری متمایز از سایر کراساوورهای موجود در بازار دارد و به دیگنیتی حالتی کوپه مانند داده است. این کار با درگیری کلاچ با موتور که با فشرده شدن پدال و همچنین تعویض دنده بهوسیله دستهدنده صورت میگیرد. نوع بدنه هر ۲ ماشین از نوع سدان است و با پیشرانه خطی کار میکنند. بر خلاف اکثر خودروهای تازه وارد که از نمای روبرو دلبری میکنند، اوج هنر طراح در استایل و ظاهر جتور ایکس 70 در نمای جانبی و عقب خودرو منعکس شده است.