رشیدی از جوانان فعال در حوزه پلتفرمهای بومی رمزارز حمایت شود ایسنا

فهرست مطالب

فضای ابری ایرانی حل مشکل اعتماد استارتاپهای بزرگ (حفظ حریم خصوصی دادهها) به پلتفرمهای بومی نیز چالش دیگری بود که ادتریس با متن باز کردن پلتفرم خود سعی در برطرف کردن آن داشت. کاربران میتوانند دادههایشان را روی این فضا ذخیره کنند و در هر مکان به آنها دسترسی داشته باشند یا به افراد دیگری دسترسی بدهند تا این فایلها را مشاهده کنند. شما وقتی دادهها و اطلاعات را در کامپیوترتان ذخیره میکنید، این دادهها روی هارد دیسکی که درون دستگاه تعبیهشده قرار میگیرند. وقتی اطلاعات سازمانتان را روی سرورهای داخلی ذخیره میکنید، نفوذگرها راحتتر میتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. با وجود اینکه سرور ابری در مکانی غیر مشخص قرار دارد، نفوذگرها بهسختی میتوانند در آن نفوذ کنند. اگر موافق باشید این موضوع را با یک مثال، بیشتر باز کنیم. شما میتوانید این فایلها را به فضای ابری شخصی خود منتقل کنید و باز هم، هر زمان که خواستید به آنها دسترسی داشته ابری باشید. در این حالت، علاوه بر مشکلات گمشدن یا مخدوش شدن هاردها و از دست رفتن دادهها، چگونگی حمل دادهها برایتان یک مسئله بزرگ است! فضای خصوصی در این روش ساختارمند شده و دادهها، روی دیسکهای مشخصی قرار میگیرند.

پلتفرم های داخلی

آیا اپلیکیشن قرار است فقط روی دستگاهی خاص کار کند یا باید روی هر دستگاهی قابل اجرا باشد؟ وزارت ارتباطات با تمام قوت برای حمایت از زیستبوم پیامرسانهای داخلی و تولید داخل پای کار آمد و وزیر ارتباطات همه دستگاههای زیرمجموعه خود را ملزم کردند که کمک شود. در این نوع از تبلیغات آنلاین شما محتوای تبلیغاتی ویدئویی را آماده میکنید و به کمک پلتفرم های تبلیغات آنلاین آن را به نمایش درمیآورید. مزیت این اتفاق، قابلیت آنالیز عملکرد تبلیغات است تا در صورت نیاز بتوانید با ایجاد تغییراتی در روند تبلیغات خود عملکرد خود را بهبود ببخشید تا بازگشت سرمایه بیشتری از تبلیغات خود بدست آورید. بیشتر این سایتها البته مشاغل و فعالیتهای حوزهی کریپتو را پوشش میدهند که از برنامهنویسی کریپتو تا تماشای تبلیغات و کسب درآمد از بازی را شامل میشوند. در فضای ابری، تمام اطلاعات روی کامپیوترهای به هم پوستهای که به نام سرور ابری شناخته میشوند قرار میگیرند. ممکن است حریم خصوصی و امنیت دادههای روی ابر به خطر بیفتد. بلکه میتوانید هر بار بهاندازه نیازتان به فضای مناسب برای ذخیره سازی دادهها هزینه کنید و به ابر برای خواندن آنها سریال دسترسی داشته باشید.

ابر اپل ()، یک نمونه از از فضاهای ذخیره سازی ابری شخصی () سرویس های سازمان خود را چطور با استفاده از API Manager مدیریت کنیم؟ است. درصورتیکه ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری، امنیت دادهها را تا حدی بالاتر میبرد و امنیت را تامین میکند. پس از آن، همه اطلاعات در اختیارتان است و بهراحتی میتوانید از آنها استفاده کنید. همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، محیط اسکای روم به گونهای طراحی شده است که برای استفاده از آن، نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزاری وجود ندارد و این پلتفرم به صورت تحت وب ارائه میشود. برای مثال اینترنت اشیای صنعتی در کنار فناوری هوش مصنوعی به شرکتها کمک میکند تا با استفاده از حسگرها و دادههای جمعآوری شده، مشکلات و خطاهای تجهیزات را پیشبینی کنند و با اقدامات پیشگیرانه، خرابیها و تعطیلیهای ناگهانی را کاهش دهند؛ همچنین با کاهش دورههای تعمیر و نگهداری، هزینههای نگهداری تجهیزات هم کاهش مییابد، افزون بر اینها با بهینهسازی فرایندهای تولید، از هزینههای تولید هم کاسته میشود. اگر چه یادآوری دوران خرید و اجاره روزانه نوارهای ویدیویی همچنان جذاب و نوستالژیک است، با این حال همه ما به خوبی میدانیم که پیشرفت تکنولوژی کمک بزرگی به همه عاشقان فیلم و سریال کرده است.

پلتفرم های ایرانی

 ​.

الحق و الانصاف بازار تا این لحظه توانسته میزبان خوبی برای توسعهدهندههای بازی و اپلیکیشن باشد. چه چیزی بهتر از این؟ برای اینکه بدانید کدام سرویس به درد شما میخورد، بهتر است با انواع آشنا شوید. دلایل مختلفی برای انتخاب یک سرویس ذخیره سازی ابری خصوصی توسط سازمانهای مختلف وجود دارد. از این روش بیشتر برای ذخیره کردن دادههای ساختارمندی مثل پایگاه داده استفاده میشود. این تفسیرپذیری باعث میشود کمیسیون عالی تنظیم مقرراتی که مطابق این طرح تشکیل میشود، بعدا هر طور که میخواهد طرح را تفسیر کند. در اختیار شما قرار داده میشود. این معیار در واقع سلامت مالی استارتاپ شما را نشان میدهد. این توکن که در دسته توکنهای اوراق بهادار () جای میگیرد، علاوهبر فرایندهای پرداخت، به دارندگان خود سود نیز میدهد. درحالیکه اپل، را منحصرا در دستگاههای خود استفاده میکند، گوگل با وضع شرایطی همچون استفاده از برنامههای گوگل در دستگاههای تولید شده، به کمپانیهای دیگر اجازه استفاده از اندروید را میدهد. فلاپی دیسکها، دیسکهای نوری، فلش مموریها و هارد دیسکها، ابزارهایی بودند که با ظهور تکنولوژی جدید برای ذخیره سازی دادهها استفاده میشدند؛ اما همه این بسترها ظرفیت محدودی داشتند و با وجود افزایش حجم اطلاعات، مدیریت ذخیره سازی آنها هم روزبهروز سختتر میشد.