سایت واکسیناسیون کووید-19 با صف‌های طولانی خارج از مرکز رویداد سن متئو – CBS San Francisco


San Mateo (KPIX) – ردیفی از وسایل نقلیه پر از واکسن های تقویت کننده کووید یا افرادی که مایل به واکسینه شدن برای کودکان هستند، در امتداد خیابان های اطراف مرکز رویداد San Mateo در روز شنبه تشکیل شد.

برای برخی، نوع جدید Omicron نیاز به تقویت کننده ها را افزایش داده است. دیگران می خواستند اطمینان حاصل کنند که گردهمایی های تعطیلات با دوستان و خانواده می تواند COVID را ایمن نگه دارد.

بیشتر بخوانید: سیل های Kingtide در ساحل سانفرانسیسکو هنجارهای تغییرات آب و هوایی آینده را پیش بینی می کند

جاناتان تیلور گفت: “من فکر می کنم مهم است که به ما اجازه دهیم به جلو برویم. من خودم به داده ها نگاه کردم. در مورد ایمنی کاملاً مطمئن هستم. بله، فکر می کنم درست است.”

تیلور پسرش را گرفت و واکسینه کرد. او قبلا یک تقویت کننده داشت.

بعد از ظهر زود شروع کردم به بستن تقاطع، اما قبل از بسته شدن درمانگاه در ساعت 4 بعدازظهر، صف کوچکتر شد. او ظاهراً فکر می کرد که می تواند بدون رزرو راه برود، اما رد شد.

یکی از زنان بدون قرار خانوادگی گفت: «مادر و خواهر 85 ساله‌ام و یک برادرزاده‌ام را آوردم که نیاز به تقویت کننده داشت. فکر می‌کنم باید به خانه برگردم چون راه دیگری وجود ندارد.»

چاندرا کره که با پسرش به کلینیک درایو آپ آمده بود، از ورود به فصل تعطیلات آرامش خاطر می خواست.

بیشتر بخوانید: سازمان‌های خلیج شمالی برای رانندگی تعطیلات متحد می‌شوند

هولیا گفت: «این فصل تعطیلات است و شما یک فصل جشن دارید. “من نمی دانم چه کسی (واکسن نشده)، چه کسی خوب است، یا چه کسی خوب نیست. بهتر است در امان باشید و بعدا تایید کنید که متاسف هستید.”

پسرش گفت که حالش خوب است و خوشحال است که پس از تزریق واکسن واکسینه شده است.

آیوش خولیا می گوید: «به دست آوردن آن برای رفتن به مهمانی، شرکت در کنسرت و غیره بسیار مهم است.

کلینیک‌هایی مانند کلینیک‌هایی که در مراکز رویداد یافت می‌شوند به شهرستان سن متئو کمک می‌کنند تا نرخ ایمن‌سازی را بیش از ۸۰ درصد برای همه گروه‌های سنی واجد شرایط حفظ کند.

با تمرکز بر افراد بالای 12 سال، درصد در شهرستان حدود 92٪ است. این روند در بسیاری از شهرستان های منطقه خلیج مشابه است، جایی که بیش از 80٪ از جمعیت به طور کامل واکسینه شده اند. برای برخی از گروه های سنی، این درصد می تواند در شهرستان های خاص به 90 درصد برسد.

تیلور گفت: “وقتی به تصویر بزرگ بیماری همه گیر نگاه می کنید، وقتی به داده ها نگاه می کنید، واکسن ها بی خطر هستند. بله، من فکر می کنم مهم است که همه نقش خود را ایفا کنند تا همه بتوانند به عنوان یک جامعه به جلو حرکت کنند.” .

سایر اخبار: پالو آلتو تیم پاسخگویی را برای افرادی که دچار بحران سلامت روان هستند راه اندازی می کند

اگر می‌خواهید واکسن را در مرکز رویدادهای شهرستان سن متئو دریافت کنید، بخش بهداشت از وب‌سایت MyTurn برای گرفتن وقت استفاده می‌کند و از شما می‌خواهد که زمانی که کلینیک از سه‌شنبه تا شنبه باز است، به دنبال یک فرصت زمانی در دسترس باشید.