تایلر جانسون از بلک هاوکس 3 ماه پس از انجام عمل جراحی دیسک جک آیشل، بیرون رفت


نیویورک – جک آیشل دروازه های جراحی تعویض دیسک مصنوعی در NHL را باز کرده است.

ایکل که اکنون از شوالیه‌های طلایی است، سرانجام در نوامبر مجاز شد. 20-پس از ماه‌ها نمایش عمومی، که با معامله‌ای که مدت‌ها در انتظارش بود از سابرز به اوج رسید، تا تبدیل به اولین بازیکن NHL شود که تحت چنین عملیاتی قرار می‌گیرد.

و در روز جمعه، تایلر جانسون، مهاجم بلک هاوکس، دومین بازیکن NHL شد که این کار را انجام داد. انتظار می رود که او تقریباً سه ماه را از دست بدهد و تاریخ بازگشت او در اوایل ماه مارس باشد.

درک کینگ، مربی موقت گفت: «برای او سخت است. “[He was] به عنوان یک بازیکن جدید به اینجا می آید، [looking for a] شروع تازه، و این اتفاق می افتد. من برای او احساس می کنم. بدیهی است که ما دوست داریم او را در تیم و در ترکیب داشته باشیم، او به ما کمک خواهد کرد. اما او باید بهترین کار را برای تایلر انجام دهد و ما از تصمیمی که می گیرد از او حمایت خواهیم کرد.

به طور سنتی، بازیکنان NHL با فتق دیسک در گردن، دیسککتومی قدامی گردن رحم با فیوژن (ACDF) دریافت می‌کنند که به زمان بهبودی بیش از شش ماه نیاز دارد و اغلب نیاز به جراحی‌های بعدی در زندگی دارند.

ADR زمان بازیابی کوتاه تری دارد و به احتمال زیاد مشکل را برای همیشه برطرف می کند.

اما این واقعیت که ADR قبلاً هرگز در NHL اتفاق نیفتاده بود – که تأثیر نهایی آن بر عملکرد بازیکن کمی کمتر از ACDF بود – باعث شد تا Sabers به ​​طرز بدنامی مانع از انتخاب Eichel در مورد بدن خود شود. این جرقه یکی از بزرگترین جنجال های پزشکی در تاریخ لیگ را برانگیخت.

هاکس به راحتی با اجازه دادن به جانسون هر طور که می‌خواهد از یک حماسه مشابه اجتناب کرد.

این جراحی که دارن درگر از TSN گزارش داد پس از یک هفته مشاوره در لس آنجلس انجام شد، به بیش از یک ماه عدم اطمینان در مورد جدول زمانی سلامت جانسون پایان داد. او اکتبر هاکس را ترک کرد. 29 باخت به هاریکنز با مصدومیت و از آن زمان دیگر بازی نکرده بود.

از نوامبر 3 تا نوامبر 10، جانسون نیز در پروتکل COVID-19 بود. در نوامبر در 11، کینگ گفت که او “آماده شروع به کار است” و هاکس فقط باید “او را به راه بیندازد.” اما به‌روزرسانی‌ها بعد از آن منفی‌تر شدند. در نوامبر در 17، هاکس او را در ذخیره طولانی مدت مصدوم قرار داد. سپس در نوامبر 25، او برای اولین بار پس از مصدومیت در بخشی از تمرین شرکت کرد، اما از آن زمان دیگر دیده نشده بود.

پزشک تیم هاکس، دکتر. مایکل تری در بیانیه‌ای روز جمعه گفت که آنها «پس از تلاش برای مدیریت محافظه‌کارانه درد گردن او در چند هفته گذشته» به جراحی روی آوردند و کینگ بعداً وضوح بیشتری ارائه کرد.

آنها روش های مختلفی را امتحان کردند، [they] کینگ گفت، آنچه را که از آنها می خواستند بدست نمی آوردند، بنابراین این مرحله بعدی بود. “این مهم است، اما او خوب خواهد شد و او فقط راه خود را ادامه خواهد داد. و چه کسی می داند؟ گاهی اوقات شما سریعتر از آنچه فکر می کنید بهبود می یابند. اما هاکی زیادی در او باقی مانده است.

جانسون، 31 ساله، در ابتدا به عنوان مرکز خط اول و در اولین واحد قدرت بازی در طول کمپ آموزشی انتخاب شد، یک غافلگیر کننده پس از اینکه لایتنینگ اساساً او را برای برنت سیبروک در یک مانور سقف حقوقی خارج از فصل به هاوکس انداخت.

او در اوایل انتظارات را برآورده نکرد و در جدول عمق سقوط کرد و اکتبر را با سه امتیاز از هشت بازی به پایان رساند. با این حال، غیبت او توسط یک تیم هاکس که به شدت فاقد عمق گلزنی است احساس می شود.

پاتریک کین گفت: “او در آن نقطه میانی در بازی قدرتی واقعا خوب بود و همچنین سرعت و انرژی زیادی به ترکیب ما اضافه کرد.” “شنیدن این سخت است. امیدوارم او به زودی خوب شود و بتواند بهتر از همیشه برگردد.”