“روند بالقوه رو به وخامت”: نوع Omicron در ایالات متحده – WCCO شناسایی شد


مینیاپولز (WCCO) – جدیدترین نوع کووید-19 در ایالات متحده با یک مورد در کالیفرنیا شناسایی شده است.

دانشمندان بر این باورند که نسخه سریع Omicron ممکن است مسری ترین سویه تا به امروز باشد. WCCO به چگونگی جستجوی محققان دانشگاه مینه سوتا برای Omicon پرداخته است.

بیشتر بخوانید: دولت والز در حال ارائه حمایت فدرال برای گسترش ظرفیت درمان آنتی بادی و واکسیناسیون است

سال سختی برای دانشجویان دانشگاه مینه سوتا با ویروس COVID-19 در محوطه دانشگاه بود.

آلیشا موتسی، بومی ویسکانسین و جوان‌تر می‌گوید: «این یک بار سنگین است، زیرا اگر بیش از حد به آن توجه کنید، نمی‌توانید در مدرسه تمرکز کنید، اگر به کلاس‌های خود بروید پارانوئید خواهید شد. دانشگاه.

و دانش آموزان حتی بیشتر در مورد اخبار نسخه Omicron فکر می کنند. Deanna Brockett، یک کارشناس ارشد در دانشگاه، گفت: “بعضی اوقات وقتی آنلاین می شوم، می بینم، اما نه واقعا… گاهی اوقات دوست ندارم در مورد آن بخوانم، کمی ترسناک است.”

و برخی می ترسند که موجه باشد – سن آنها می تواند بیشتر تحت تأثیر Omicron باشد.

بیشتر بخوانید: یک فرد کالیفرنیایی اولین مورد از نوع Omicron COVID-19 در ایالات متحده شد (CBS Sacramento)

دکتر سوزان کلاین، متخصص و استاد بیماری‌های عفونی در دانشگاه مینه‌سوتا، گفت: «تاکنون، ما می‌دانیم که عمدتاً در دانشجویان و بزرگسالان جوان مشاهده شده است، احتمالاً به دلیل حلقه‌های اجتماعی آنها».

دکتر کلاین در حال درمان و تحقیق بر روی اثرات کووید-19 است: “Omicron می تواند حتی مسری تر از سویه دلتا باشد، و ما می دانیم که سویه دلتا حتی از SARS-CoV-2 اصلی مسری تر است. او می گوید “ممکن است اوضاع بدتر شود”.

دانشگاه در حال آزمایش فاضلاب انسانی با همکاری شورای Met و ایالت است – که می تواند نشانه اولیه حضور Omicron باشد. این ویروس هنوز در آب شناسایی نشده است.

دکتر کلاین می گوید اگر دلتا را دنبال کند، چندین ماه طول می کشد تا نسخه غالب شود. یعنی ممکن است کمی طول بکشد تا این دانشگاه و این دنیا آرام شود.

دکتر کلاین می گوید تحقیقاتی در حال انجام است تا مشخص شود واکسن ها چگونه می توانند نسخه Omicron را کنترل کنند. آنها تا زمانی که موارد بیشتری را نبینند نمی دانند.

خبر تکمیلی: کووید در مینه سوتا: میزان مثبت بودن کاهش می یابد. او در این آخر هفته 100 مورد مرگ جدید را ثبت کرد